Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2017, 10:03   #82
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Tak for svar stampe, svarer herunder...

QUOTE=stampe; Selvfølgelig skulle kommunen have givet dig info om, at deres svar ville blive en 4 dage forsinket.

Det er 1 ting, en anden er at jeg IKKE har fået svar på alle mine spørgsmål...

Men håber du kan focusere mere på indholdet i din sag end processen.

Jeg har fanme ikke prøvet på andet, siden jeg røg ind i "systemet" d 04-02-2009 efter bedste evne... Ingen er forpligtet ud over egen evner.. heller ikke mig...Jeg er stadig ikke uddannet jurist eller advokat eller akademiker. Og jeg bliver IKKE vejledt i denne jungle af §§ og love som man skal navigere rundt i...

Har lige igen modtaget en "afgørelse" hvor der IGEN, er skrevet i et "Jura-jargon" som gør det svært og umuligt at forstå... selv om jeg flere gange skriftligt har bedt om at få skrevet det i et sprog på almindeligt dansk som man kan forstå det hele iht Bekendtgørelse af lov om retssikkerhed og administration på det sociale område §4

Kan give flere eksempler fra sidste brev d 21 aug hvor de bl.a. skriver at selv Bjarne Winge ikke overholder loven, hvor han sidder UDEN personligt ansvar for loven, med en gage på mindst en årsløn (Okt. 2016): på 1.593.599,40 kr. uden pension...

Jeg kan ikke sidde overhørig med de usandheder der skrives...



Prøv at sammenfatte meget kort og til rette enhed, hvad det er du gerne vil have gang i - i relation til lige netop dig - med henblik på en god dialog, så din sag kan flytte sig - fremad.


For fanen mand, det er jo det jeg prøver på efter bedste evne...

Jeg kender ikke loven, ved dog den er DYBT godnat formuleret, så den kan tolkes som vinden blæser...tag f.eks Forvaltningsloven Kapitel 6 § 24. Begrundelse m.v.

§ 24. En begrundelse for en afgørelse skal indeholde en henvisning til de retsregler, i henhold til hvilke afgørelsen er truffet. I det omfang, afgørelsen efter disse regler beror på et administrativt skøn, skal begrundelsen tillige angive de hovedhensyn, der har været bestemmende for skønsudøvelsen.

Stk. 2. Begrundelsen skal endvidere om fornødent indeholde en kort redegørelse for de oplysninger vedrørende sagens faktiske omstændigheder, som er tillagt væsentlig betydning for afgørelsen.


Eller Ankestyrelsens publikation "At skrive en afgørelse"

"I "At skrive en afgørelse" kan sagsbehandlere se en opskrift på at skrive en afgørelse, der er korrekt opbygget, og som de fleste borgere kan forstå.

"Administrative Skøn " på side 26:

3.3.3 Skøn Forvaltningslovens § 24

"Hvor der bruges administrative begrundelser og skøn, skal besvarelsen/afgørelsen tillige angive de hovedhensyn, der har været bestemmende for skønsudøvelsen. Selv om en lovbestemmelse giver sagsbehandlere mulighed for at foretage et skøn, betyder det ikke, at skønnet kan foretages fuldstændig frit.

Jane Pihlmann beskriver det perfekt her i hendes tråd og her på FB.

"Den særlige Retssikkerhedslov om tvangsindgreb og oplysningspligter, som skal sikre borgernes retssikkerhed, og som forpligter kommunen til at vælge det mindst indgribende indgreb over for borgeren, som er tilstrækkeligt til at opnå formålet. LOV nr 442 af 09/06/2004 "


Kommunen ved jo nok godt, at med dit store kendskab til fakta, kender du formentlig også deres udførlige side med svarfrister.
Andre kommuner vedlægger det sammen med klagevejledningen.

Nej... og den samme Systematiske ulovlige sagsbehandling foregår i de fleste kommuner i DK. Det samme med svarfrister, hvad du burde vide, i den tid du har været inde på K10, LINK

Håber virkelig du tænker på dig selv og hvad det er, du gerne vil have igennem.

Har ikke bestilt andet end at tænke på mig selv hele mit liv... jeg ved godt hvad det er jeg vil have "igennem"...


Man har jo som regel kun en vis mængde energi og så er det da ok, at bruge den på det, der gavner en selv mest.

Vi er alle forskellige... jeg har endnu ikke set et pperson der lægger hele sin sag og forløb ud offentligt som jeg gør, jo Jane Pihlmann, men langt de fleste borgere har IKKE overskud eller evner til det... Jeg giver aldrig op...


Håber du kan tage dette indlæg i den ånd, det er skrevet = POSITIVT /QUOTE

"POSITIV"...!
Der foregår Systematisk ulovlig sagsbehandling i Jobcentre og Ankestyrelsen... og ingen står personligt til ansvar over for loven... og borgerne har ikke nogen "retssikkerhed"... og så siger du man skal være positiv...

Det næste bliver vel at du anbefaler mig kursus i Mindfuldnes, Meditation, varmvandstræning og andre lignende klappekage kurser... lige som JC gør...

For det er jo vigtig at være "POSITIV"....


Se denne musikvideo fra Youtube, og vær "POSITIV"

Det er fanme ikke "POSITIVT" det der sker for mange syge og nedslidte borgere i DK disse dage... men "smil" du bare videre og vær "POSITIV"...

Jeg smiler kun og er positiv når det passer mig...


Bliver DU fastholdt i kontanthjælpssystemet på fattigdomsydelse incl LOFT og evt 225-timers reglen, så man ikke kan betale sine regninger og har et dybt latterligt og urealistisk rådighedsbeløb hver mdl ?

Har DU fået latterlige ulovlige økonomiske "Sanktioner" fra kommunen, som jeg har, og som Christian Danvill har ?


.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat