Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2012, 15:59   #16
Jave
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2011
Lokation: Lyngby-Taarbæk kommune
Indlæg: 31
Styrke: 13
Jave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Jave dvs du mener ikke at SB´erne har et medansvar her eller hur??
Dvs hvis min mand kommer og siger at jeg SKAL køre i vores bil, og jeg så gør det, og der efter køre et barn ned, er det heeelt ok, jeg er uden skyld, for min mand sagde at jeg skulle, selv om at han godt ved at jeg ikke har hørekort, det er slet ikke nødvendigt at jeg tænker selv, nej det er da i orden, for det blev forlangt at jeg skulle, og ønskes det kan man godt ændre ordet mand til borgmester arbejdsgiver eller andet!

Vel har SB´erene da så et ansvar for at sige FRA! de ved udmærket godt hvornår de gør noget der er forkert som de ikke burde gøre (hvis de ikke ved det har de da slet ikke noget at lave som SB´er) de har fået en hjerne til at tænke med og en mund til at tale med, men vælger alligevel bare at være nikkedukker, i stdet for i samlet folk at sige stop, og selv fysisk stoppe (men de frygter jo for deres job, det ved jeg godt, men gør det det mere ok?)
Selvfølgelig har SB'erne da også et ansvar - men det er nu en gang personaleledernes og forvaltningschefernes ansvar hvis der sidder ukvalificerede SBere i forvaltningerne. Det kan aldrig blive SB's eget problem om den ansatte arbejdskraft er kvalificeret nok. Tror du selv på at SB'er siger stop med den arbejdsløshed og spareiver der er i øjeblikket ?

Igen så er min pointe at SB'er skal ikke hænges ud offentligt når det er ledelse/lokalpolitikerne der har ansvaret for hvordan forvaltningen kører. Gå efter bolden, ikke manden (m/k).
Jave er ikke logget ind   Besvar med citat