Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2012, 12:57   #12
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
det er jo egentlig påfaldende at kommuner ikke som standard optager alle samtaler og bagefter udleverer kopi til borgeren

det ville højne retssikkerheden en stor del

men det er vel netop derfor ........................................
Jeg ville også mene at det ville være en god ide at kommunen optager alle samtaler..

Jeg snakkede med min jobkonsulent omkring det... og det var også hendes største ønske.. men mere så div borgere selv kunne høre hvor unfair de sommetider kunne være til en samtale...

Alle de gange jeg læser her på K10 om sagsbehandlere som er såååå tumpede og slet ikke er til at snakke med... så tænker jeg altid tilbage til det sidste ½ år jeg stadig arbejdede..

Jeg var så stresset.. og nok også på vej til at være udbrændt.. men hver eneste gang at nattevagten kom, så fortalte jeg hvor travlt vi havde haft det... Jeg brugte så meget energi på at holde mig selv oprejst.. både fysisk og psykisk .. at jeg følte at selv den mindste ting, som jeg plejede at gøre uden at tænke over det.. nu blev til en energi-killer...

Så gad vide om der ikke er nogle stk som "misforstår" deres sagsbehandler og derved kommer ind i den der slemme spiral med mistro.. og tumpede sagsbehandlere osv osv
Bliver til en hvor alt er enten sort eller hvidt .. og som ikke ser de forskellige farvenuancer...

Skynder mig at skrive at med en CD, hvor man flere gange kan lytte til mødet, så kunne de evt misforståelser måske blive ryddet af vejen...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat