Se enkelt indlæg
Gammel 12-05-2013, 22:56   #9
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 11
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Ville ønske jeg havde været klogerer når det kom til kommunen, men var i lang tid for autoritets tro og troede at når de behandlede ens sag så lavede de en ægte vurdering og ikke bare en spare runde....

Er selv begyndt at optage samtaler osv desværre kan jeg ikke møde op og snakke med dem da jeg er kemisk overfølsom så jeg bliver syg i lang tid hvis jeg sætter fod i job centret (man kunne sige jeg faktisk er overfølsom overfor selve job centret og personalet ) Så det meste foregår over tlf, og det er bare så *arg da de jo ikke er forpligtede til at registrer det når det er over tlf, er dog også begyndt at optage det og har fået mig en bisidder og fanden og hans pumpestok, er bare så irriterende at de ikke kan behandle en ordenligt..

Jeg har også fået af vide at der tit bare skal stå en eller anden dum ting i ens sag ja så vil de for ever være på nakken af en...

Har også overvejet om man bare burde gå til medierne, men orker ikke alt den omtale og de kommentarer folk kommer med til en..

Ved ikke hvorfor, men tanken om at høre en hjerne lam politiker som Joachim B Olsen forsøge at sælge til familien danmark hvorfor jeg ikke skulle have ftp fordi jeg ifølge ham var sådan og sådan og der stod det og det i min sag osv.. tiltaler mig ærligt talt ikke...
Det er en meget hård omgang og man skal være teflonbelagt. Min taktik er ganske enkelt, at blive ved med at presse dem til at komme med svar og tilbud. Stil krav hele tiden.

Senest har de "krævet" at jeg tlf. dem, når jeg melder afbud til samtale. Jeg har derfor bedt dem om, at komme med en redegørelse for, med hvilken ret de kræver det, når der står i loven, at kontakten kan være skriftelig, elektronisk og telefonisk, nu har de så trukket sig. Desuden har jeg krævet, at de stiller telefon med abonnement til min rådighed, det vil de heller ikke.

Ja det er rigtig de kan være på nakken af en og så er det bare at stikke dem nogle verbale øretæver. Skal dog være meget forsigtig, så man ikke kan få en politianmeldelse imod sig. Aldrig true med noget.

Jeg ved jeg er hadet i systemet og ved, at de har mærket mig, men det stopper mig ikke.

Nej jeg vil også nødig have det ud i medierne, men hvis det er det der skal til for at klæde det politiske system af, så skal det gøres.
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat