Se enkelt indlæg
Gammel 01-02-2010, 01:09   #1
kathrin
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2008
Lokation: Albertslund
Alder: 56
Indlæg: 17
Styrke: 17
kathrin er ny på vejen
Facebook gruppe om Lægekonsulenter

Hej med alle jer skønne mennesker

Jeg har fået et råd om, at jeg burde starte en Facebook gruppe, for at samle os, der lider under lægekonsulenternes rolle i kommunerne.
Bla hvordan de afviser vores lægepapirer, og hvordan de ellers sætter en kæp i hjulet for os.

Jeg står selv i den situation, at lægekonsulenten i Albertslund kommune J.B.afviser mine lægepapirer, og trækker min ansøgning om pension i langdrag. En ældre herre på 72 år, som er psykiater, gør livet til et mareridt for mig og mange andre.
Jeg vil godt starte gruppen, selvom mit helbred gør, at jeg ikke kan være særlig aktiv. Jeg kan grundet mine skavanker ikke holde ud af at læse og skrive og koncentrere mig.

Spørgsmålet er så : Hvad skal gruppen hedde ?
Og her håber jeg, at i kan være mig behjælpelige.
For jeg kan jo ikke bare kalde den en masse grimme gloser.
Og nu kender jeg jo kun min historie m at være på kontanthjælp, være for syg til at arbejde, og jeg ønsker pension.

Jeg var begyndt at skrive en masse om gruppen skulle hedde andet end lægekonsulenter, men jeg tror egenligt at jeg må holde det enkelt. At det primært skal være en gruppe om lægekonsulenterne der spænder ben for os.

"Lægekonsulenters rolle" synes jeg nok ikke er nok.
Måske " Har du (også) problemer med en lægekonsulent" ?
Jeg er temmelig blank.
Og jeg skal også formulere gruppens formål.

Jeg mener bare, at med al den info der også pt. er på Avisen.dk, så er tiden moden til at lave et sted på Facebook.

Så : Er der nogen af jer der har nogle gode forslag ?

Og hvis der er nogen af jer der har overskud til at være aktive i gruppen, må i sige til.

Ved i hvordan det forholder sig med at nævne lægekonsulenterne ved deres fulde navn ?
Jeg må sige at jeg er noget forsigtig. Ved ikke om det kan skade min sag, at jeg nævner J.B. ved hans fulde navn. ( men han er altså en af de helt grimme i dk.)


Mange hilsener fra

Kathrin
kathrin er ikke logget ind   Besvar med citat