Emner: Afslag
Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2013, 17:51   #23
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ingehelene Se meddelelser
tak for dit brugbar svar webmaster ..... jo jeg har søgt FP paragraf 17, efter de nye regler i jan.2013 .... de regler går ud på at jeg først skulle møde rehabiliseringsteamet, deres "job" var så om de vil indstille mig til Pensionsnævnet omkring FP, .... min SB skrev at jeg selv kunne søge pensionsnævnet, (paragraf 17) når nu rehabiliseringsteamet gav afslag på indstillingen....
Jpes du har så søgt en alm §17 og det har rehabiliteringsteamet sagt nej til...

Du kan så søge en §17 på det foreliggende grundlag....

Denne ansøgning kan de ikke sige nej til....og de skal lade sagen overgå til behandling efter reglerne om førtidspension...

De kan selvfølgelig stadig give dig et afslag....men dette afslag kan du så anke til BAN....for at få nogle nye øjne på sagen...specielt hvis du mener der er papirer de ikke har set..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat