Se enkelt indlæg
Gammel 14-04-2015, 09:30   #1
philipsen71
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-02 2012
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
philipsen71 er ny på vejen
Smile Skift af Flexjob, grundet lukning

Godmorgen alle i søde mennesker

Jeg står i en meget vanskelig situation.. Jeg har måtte skifte arbejde da min arbejdsplads lukker, jeg er på gl. Ordning.
Jeg var over og se det sted hvor de mente jeg kunne overflyttes til og de var vældig søde alle sammen,
Jeg har ikke haft mulighed for at sige nej tak da jeg jo ikke kendte deres rutiner så det blev aftalt samme dag at jeg så skulle starte der,

Men efter at have været der 2 gange efterfølgende gik det hurtigt op for mig at det kunne jeg simpelthen ikke, jeg bad om og gå hjem 3 kvarter før jeg havde fri da jeg havde ondt i maven og var meget træt pga alle de nye input, lederen sagde så at det kunne jeg alså ikke bare for aftalen var jo jeg skulle være der til kl 12.30. Og at de andre jo heller ikke bare kunne gå når det passede dem,
For vi arbejder jo på samme vilkår. Jeg blev ked af det og gik så ind og arbejdede videre til jeg havde fri
Jeg blev så ked af at hun kunne fyre af at vi jo arbejder under samme vilkår ( jeg er den eneste der i Flexjob)
Næste dag sygemeldte jeg mig
Der er ikke lavet nogen kontrakt endnu hvor jeg har skrevet under så i princippet må jeg jo stadig høre under det andet arbejde da de først lukker 1/5??
Jeg aner ikke hvordan min fremtid ser ud. Øv

God dag til jer alle. Håber ikke det var for rodet men ellers spørger i bare.
philipsen71 er ikke logget ind   Besvar med citat