Se enkelt indlæg
Gammel 29-01-2013, 16:33   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jamen er det ikke i sig selv altså, positivt at hun ønsker flere skal i job, jeg syntes det er en rigtig god vision at have.

At jeg så ikke deler mere end det med "madammen" er en anden sag, for reelt holder jeg på det såre simpelt er urealistisk, med mindre vi da begynder at forbyde virksomhederne at bruge robotter... fx slagterrierne der har maskiner til stort set alt, en maskine til at afsvære (tage skindet af kødet) et ensformigt arbejde ja, men der er ingen tunge løft, ell der som sådan gør det nødvendigt med en maskine til det arbejde.

Det går langsommere at gøre i hånden ja, der skal flere hænder (lønninger) til ja, der skal laves gode rokerings ordninger (så folk ikke får EGA skader, dvs ensidig gentaget arbejde) ja bestemt... MEN mange flere vil komme i arbejde, som det er nu står en mand og stopper kødet i, i stedet for kunne det sagtens beskæftige en 3-4 mand ekstra.

Men så hvis jeg ikke husker helt galt så allerede tilbage i Slhyters (stav lige selv ikke *gg*) tid var politikeren begundt at blive klar over at vi i femtiden vil have flere ledige end i arbejde, pga teknologien, allerede den gang var de ved at diskutere hvordan det økonomiske problem ville skulle løses, hvorfor pokker den disk, og løsninger så ikke er fortsat og kommet på bordet forstår jeg hat af, endnu værre er det sådan set at de nuværende MF´ere overhovedet ikke vil tale om at det problem kun vil vokse og atter vokse, at de ikke vil gøre en dyt ved det, men hellere vil tale krise og tæske løs på de svageste.
Men jeg er selvfølgelig heller ikke politiker.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat