Se enkelt indlæg
Gammel 13-08-2017, 18:51   #14
fuerzzzs1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2017
Indlæg: 91
Styrke: 7
fuerzzzs1 er ny på vejen
Hej igen nørd. Jeg har sendt en klage men der er 6 ugers svartid (regnet fra ca 1. juli) så det må være lige om hjørnet Eller må jeg jo klage over manglende svar på klage Og så må den sag tages derfra.

Jeg synes stadig væk de skulle bare betale de skide 19 dages kontanthjælp det er jo ikke nogen kæmpe-formue vi snakker om, istedet for at man som kræftpatient skal sætte sig ind i alverdens paragraffer og pis og lort, og måske endda føre retssag, man har jo nok at bøvle med i forvejen når man er syg.

Det er både uetisk og umoralsk, men det er lovgivningen jo ligeglad med.

MHT til gæld:
Jeg har tit undret mig over at de i "Luksusfælden" tilsyneladende blot kan ringe til en kreditor og få renten til nul %? Hvordan gør de det?

Hvis jeg fortæller nogen af dem om min pension (og dermed øget indtægt) vil de formentlig bare sige jeg har flere penge til at afdrage med så, det er jo ikke et argument jeg kan bruge

Det jeg tænker er... Min skattegæld har jo den rente den har, den kan jeg ikke gøre noget ved.

Men jeg tænker om det måske var en idé at kontakte en anden bank (jeg er ikke utilfreds med den jeg har, men hvis jeg kan få billigere renter gør man da det).

Så ville jeg fjerne al gæld som er udover SU og skattegæld, og således ende med kun 2 kreditorer, nemlig SKAT og den pågældende bank.

Jeg har forsøgt før men de har alle (fx Roskilde bank) som nu er krakket, sagt nej til det fordi jeg var på kontanthjælp.

Men nu er jeg jo på førtidspension så kan det godt være bankerne ser anderledes på det?

Evt forslag til konkrete banker jeg bør spørge? (Jeg er ikke afhængig af at have lokale fillialer, en personlig rådgiver og den slags), så i princippet kan det være en hvilken som helst bank i DK, med mindre renter?

Og hvis jeg så finder en, skal jeg så bare ringe til den bank jeg allerede har og sige "Jeg har lige talt med en anden bank, de vil gøre det så og så meget billigere i renter gebyrer, og hvad ved jeg, og så matcher de det?

Inderst inde vil jeg gerne beholde min bank, men hvis min førtidspension gør at jeg kan få mindre renter og gebyrer et andet sted, så gør jeg da det, så meget "elsker jeg heller ikke min bank"

Gerne forslag til konkrete banker (ligemeget hvor i DK), men ikke de store som Danske bank, Nordea og Jyske bank, de har vist skruet rigeligt op for renter og gebyrer har jeg hørt

Sidst redigeret af fuerzzzs1; 13-08-2017 kl. 18:53.
fuerzzzs1 er ikke logget ind   Besvar med citat