Emner: Råd søges
Se enkelt indlæg
Gammel 26-04-2017, 16:15   #10
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Strandpigen Se meddelelser
Der er helt sikkert en masse frygtelige TERM-læger på Bispebjerg, jeg har selv mødt en af dem. Jeg kender dog også Diagnostisk Center Bispebjerg via en pårørendes kræftudredning. De har mange specialer der.

Jeg ville fokusere mine kræfter på at få mere ud af din henvisning til Glostrup. Skynd dig at kontakte dem vedrørende de problemer du har oplevet der, inden de afslutter dig. Hvis de allerede har afsluttet, kan du nemmere få åbnet igen, hvis der ikke går så lang tid. Henvis til at de nu har fået billeder fra CT scanning som de ikke havde da du var til konsultation. Og understreg at du ikke er blevet udredt for dine symptomer.
tak strandpigen, og undskyld, men der er noget du har misforstået.
vedr: CT scanningen, som blev taget i dec 16 på Frederiksberg (frederiksberg og bispebjerg er slået sammen)

De billeder havde neurologen på glostrup. , dog i en meget uskarp kopi.

Udfra disse blev jeg sat i blodfortyndende medicin, 2 slags. af ledende overlæge på Bspebjerg dec. 16.

Til CT. scanningen sagde Glostup neurologen, at der intet var at se, og alt var normalt.
Hvorfor så blodfortyndende spurgte jeg. Han svarede ikke med andet end, at han var sikker og at det de beskrev med en flap, skrue i den ene side af hjerne var der ikke.

Altså han ændrede på 3 andre neurologers vurdering med et pennestrøg.

Når han så sidder med MR. scanningen, som jeg nemt kunne få astra til at sende, så vil han vel sige det samme.

Ja, jeg ved ikke helt hvad jeg skal.
Jeg overvejer at spørge egen læge om henvisning til diagnostisk enhed, da jeg nu har læst om det og det er ikke funktionelle lidelser som jeg først troede.
eller holde fast i Glostrup, men bede om en anden læge.
Hvis ord mon har mest vægt i en klage og anmodning om anden læge. det er jo for fanden en overlæge, og en gammel ræv.
Tør nogen sige noget andet end ham?
slog ham op og kunne på Krak se, at der var en anden der havde klaget over, at han omgjorde alle andres speciallægers vurderinger. desværre kan jeg kun se klagers fornavn.

Jeg hader det her, og ønsker det ikke for min værste fjende.
ikke nok med ørkenvandring i det sociale, men også i Sundhedssystemet.
hvis jeg havde en masse penge ville jeg rejse til Norge.

Jeg kan ikke handle impulsivt. Har altid brug for at tænke mig om i forhold til systemerne, da jeg desværre har oparbejdet meget lidt tillid til dem.

Og ja har ofte skudt mig selv i foden ved at være for længe om at reagere.

P.s kan jeg sende en privat besked med navnet? Måske du har mødt ham.

Sidst redigeret af vasen; 26-04-2017 kl. 16:19.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat