Emner: Råd søges
Se enkelt indlæg
Gammel 26-04-2017, 02:49   #6
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Vasen

Du skriver:
Citat:
om det ikke er mest rigtigt, at skrive til lægen først.
. Hvis du hentyder til den neurolog til var hos ved Glostrup hospital vil jeg ikke anbefale det.

Ud fra din beskrivelse virker han til at være noget arrogant, hvorfor du næppe for meget ud af det.

Jeg har selv for mange år siden været på Glostrup Hospital, og blev også udsat for en højst arrogant neorukirurg, hvorfor jeg fandt vej op på øverste etage, hvor ledelsen sad. Det eneste jeg fik ud af dette, var deres undren over, hvordan jeg dog havde fundet dem.

Tror din eneste vej frem, desværre, er at runde din prak. læge igen. Og ikke mindst nævne, de forkerte oplysninger omkr. MR-scanningen og at Astra godt kendte ham (og måske ikke for det gode).

Jeg er ikke helt klar over om du evt. kan henvise af din prak. læge til de forholdsvis nye diagnostiske enheder i regionen.

"Tanten" skrev om dem i 2012:

Citat:
Et stort antal patienter med »diffuse« symptomer på kræft eller andre alvorlige sygdomme får nu langt hurtigere hjælp til at blive helbredt for deres lidelser, skriver Berlingske.

Tidligere kunne de komme til at løbe spidsrod i måneder mellem et hav af forskellige læger og afdelinger for at få svar på, hvad de fejlede, men i dag får de i løbet af højst to-tre uger stillet den diagnose, som er nødvendig for at sætte behandlingen i gang.
Citat:
...fire nye såkaldte diagnostiske enheder, som Region Hovedstaden har oprettet på sine største hospitaler for at hjælpe patienter, der er særligt svære at diagnosticere. Her er en stribe undersøgelser blevet samlet på få dage, og lægeeksperter fra en række forskellige specialer arbejder tæt sammen for at sikre patienterne en hurtig afklaring på deres sygdomme.
https://www.b.dk/nationalt/nye-diagn...urtig-hjaelp-1

Ellers må din prak. læge henvise til en privatprak. neurolog, når man som patient på Glostrup ikke kan være sikker på en ordentlig udredning.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat