Se enkelt indlæg
Gammel 12-09-2013, 23:47   #43
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ha ha nej jeg tror det vil være en super dårlig ide Mik16...jeg ved ikke hvorfor...men jeg tror virkelig det ville være et dårligt bytte i forhold til hende jeg har...

Nøgne Tær....mener du virkelig at det "er at tage på vej" når jeg skriver at du jo bare kan blive væk når du ikke kan lide ideen...

Jeg tænkte jo bare at når du nu syntes det var nødvendigt at kommentere endda helt uden at komme med de gode forslag/ideer til det han vil lave...så kunne det jo være du troede at der måske ville være tvang til at deltage på den side Hankiman vil lave...og det var jo bare det jeg i al beskedenhed ville fortælle dig....at der ikke var...

Nu blev der iøvrigt spurgt efter gode forslag og ideer til det som han ville lave......men det kan da godt være at det bare er mig....men når der så kommer en der bare slet ikke kan lide min ide...ja så kommer det næppe i skuffen under gode ideer/forslag...

Tror lidt at det hankiman søgte efter....det var noget helt andet end folk der ikke kan lide hans ide...og som næppe ville bruge siden...

Men nej...jeg tager ikke på vej....tro mig...du ville vide det hvis jeg gjorde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat