Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2018, 22:39   #154
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Funktionelle forklaringer'

Bente Stenfalk

Der er funktionelle lidelser, og der er BDS, som er en svær udgave af FL.
BDS, bodily distress syndrome, Per Fink og COs opfindelse, må ikke skrives i journaler, der SKAL stå somatoform tilstand ifølge SST, og den er psykisk. (selvom PF forsøger at bilde folk ind, at BDS er fysisk)

BDD, bodily distress disorder kommer til at stå i den nye ICD-11 i 2019, og den er en 100% psykisk diagnose.

WHO vil ikke være med til at sammenblande fysisk og psykisk sygdom, som PF først ønskede at gøre med sin BDS, men han fandt ud af, at patienterne ikke ville kategoriseros under psykiatrien..

Så derfor er der sket en GLIDNING fra psykisk til fysisk med hans BDS-'diagnose', og derfor skal man undersøges / 'behandles' for FL på somatiske sygehuse, så patienterne ikke opdager, at deres 'diagnose' er psykisk.

Det står der i adskillige af deres skrifter, at deres undersøgelser nok vil gå nemmere, hvis patienterne henvises til somatiske sygehusafdelinger... ! Og dette er ved at ske nu med deres regions-FL-klinikker

Deres setup er svært at gennemskue, og det er helt med vilje, for så er det sværere for patienterne at sætte sig op imod.

Alene ordene: funktionelle lidelser indeholder muligheder for misforståelser mellem den 'gammeldag' / oprindelige opfattelse og PFs psykiatriske udgave.

Det hele er en gang bondefangeri, opfundet at forsikringsselskaberne, som vil slippe for at udbetale sygeforsikringer, selskabet TrygFonden, Per Fink og Co og SST med det formål at spare på undersøgelser og fysiske behandlinger.
Jeg håber, dette kan hjælpe lidt på forståelsen af komplottet FL.. hvis ikke, forsøger jeg gerne at forklare mig lidt bedre,

https://www.facebook.com/groups/1541703479436333/

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat