Se enkelt indlæg
Gammel 24-07-2015, 14:05   #47
Eln
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2014
Indlæg: 151
Styrke: 10
Eln er ny på vejen
Tak ,

Jeg har kontaktet det firma. Jeg fik tilbage email med at de skal kontakte mig på fredag. Dette sket for tre uge siden, så jeg tror nok de er ikke så seriøse da jeg blev aldrigt kontaktet af dem.

Jeg har kontaktet elmer& partner nu og venter også svar fra en advokat. De er i gang med at kigge på sagen. Det er dem som vil have depositum, men jeg er rat tvivl om de skal være ind i sagen da de har valgt at fortæle som det første i vores telefonisk samtaler om depositum, uden at se på sagens akte, dokumenter først.

Jeg har Alle dokumenter på plads de skal bare komme ind og snakke sagen for mig. Jeg kan ikke længere have styr på det hele.

Så derfor synes jeg at 12 000kr i depositum er alt for meget således sagen er som sagt næsten afslutet.

Jeg kigger stadivæk efter en jurist, en som har styr på lov og det hele. Jeg håber at jeg kan finde en som er mere fornuftig ang.pris.
Det er ikke nemt når man er på en så lavt indkomst. Jeg har ikke ret til bistandsadvokat, fordi jeg bor i eget hus, og fagforening jeg vil ikke en gang tænke på at jeg betale til dem så mange penge om måneder men så få jeg ingen hjælp tilbage.

Tak igen fordi i finde tid til at hjælpe mig. Mvh. ELN.
Eln er ikke logget ind   Besvar med citat