Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2016, 02:18   #2147
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Okay...takker for info...har bestilt de sprayflasker...er det dem du selv bruger....og så er det jo bare at forsøge sig frem når de kommer...
Det er ikke dem jeg bruger, det var bare et eksempel, der er et kæmpe udvalg på ebay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...&_skc=50&rt=nc

Jeg ville helst have haft nogen af (tykt)glas, med de gemmer sig for godt

Citat:
Man kan vel bare bruge alm vand...da det jo skal drikkes...eller skal det være destilleret vand...
Ja, alm. postevand fra den kolde hane.

Citat:
Sån en 50 ml flaske af 5 mg....den holder vel et stykke tid kan jeg forstille mig...hvis ikke man bruger mere end 2 - 4 pust i timen...
Den holder pænt længe, noget længere end batteriene i min 3x18650 evercool

Citat:
Skal så bare finde ud af hvad jeg skal bruge af smag...man kan vel bare bruge de alm aromaer som man bruger til at blande med.....eller opløses de ikke så godt når man bruger så meget vand...
Jeg har kun prøvet lakridsaroma fra boljsehuset, jordbær fra veracura og mentholkrystaller, det gik fint, dog var krystallerne svære at opløse, men gav fin smag
Citat:
Ja man kan jo også bare bruge alm koncentreret saft...
Det har jeg ikke prøvet, men tror at det vil virke fint.

Citat:
Bliver spændende at prøve...det må jo være omend meget mere billigt end at dampe....man skal jo ikke bruge nogen brænder..
Det er meget billigere, især fordi man bruger langt mindre væske, som jo er/bliver sværere/dyrere at få fat i.

Som vi alle ved smager hverken PG elle VG særligt godt, derfor er det vigtigt at bruge så kraftig base som muligt, da der er mindre PG og mere vand, ved samme styrke.

Citat:
Men jeg glæder mig til at afprøve det...
Det kan jeg godt forstå, men vær forberedt på at ekspermentere en del, inden du rammer lige din styrke og smag.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat