Se enkelt indlæg
Gammel 17-03-2010, 14:21   #5
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ville Se meddelelser
Hej Nilla

Som Heidien skrev - få kontakt med en sagsbehandler, så I kan komme igang...
Det slog mig, da jeg læste om dine skavanker : min søn har heller ikke samsyn. Vi skal igang med synstræning hos en optiker og han skal have læsebriller. Synstræning er 1 gang hver 3. uge i 1 år til den kontante sum af 800,-pr. gang. ( der kan søges et lille tilskud i en fond hos Danmark ). Dertil kommer 15 min. øvelser hjemme hver dag.
Ikke at have samsyn giver store vanskeligheder med koncentrationen og at lære at læse. Måske er det noget for dig ?

Vi går også til kraniosakral terapi med min søn - det hjælper på koncentrationen også..

Ville
Tak skal du have
Ja det har jeg fået tilbudt. Men vi har ingen penge og de tvivler på at det hjælper fordi jeg er så gammel (dineoejne.dk) Derfor prøver jeg lige andre muligheder, inden jeg "finder" pengene. For selvfølgelig vil jeg finde midler til det, hvis det virkelig er det der er galt. Jeg skal på Århus Sygehus Øjenafdelingen d. 1. juni, så må vi se

Jeg laver lige en liste her over mine tiltag
  • ♥ 17. marts 2010 - 72424044 Elisabeth Nørgaard Andreasen ved VISO
    ♥ 17. marts 2010 - meldt syg ved Prosa, har skrevet Hanne Lykke skal ringe til mig
    ♥ 17. marts 2010 - meldt syg ved Jobcenter, til 30/3, da jeg ellers bliver afmeldt som ledig
    ♥ 17. marts 2010 - har skrevet til lægen igen, for at få henvisning til Henrik Permin
    ♥ kontortid torsdag: Center for små handicapgrupper Gunver Ingeborg

Sidst redigeret af Stezu; 17-03-2010 kl. 15:18. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv til flere brugere i samme indlæg
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat