Se enkelt indlæg
Gammel 15-09-2007, 19:59   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu blander jeg lige to indlæg sammen sorry, prøv at følge mig den der kan

I denne tråd hævder jeg at regeringen er ude på at slippe for ansvar og snyde de handicappet og fløjte højt og flot på regler og love, de skriver noget under men de gør det kun halvt...

så sidder man og kigger på tråden omkring logging af borger via net telefon og sms , altså at gå meget tæt på menneskerettigheder og skabe grobund for et overvågnings samfund ...

Vores kære justitsminister hævder så at hvis folk bruger div programmer til at skjule sig så skyldes det som hun siger

»For mig at se, er der kun en meget begrænset gruppe, som kan have gavn heraf. Nemlig de personer, som har begået eller planlægger at begå meget alvorlig kriminalitet, og som vil forsøge at skjule deres spor«, skriver justitsminister Lene Espersen (K) i en kommentar på avisen.dk.


http://www.k10.dk/showthread.php?t=2565

Ja ja så er det jeg siger ..... Tyv tror hver mand stjæler , regeringen ønsker ikke at give de danske handicappet mulighed for at indklage til en højre instans (det er vist rigtigt smart set i lyset af Benny`s sag.... ) så skal vi følge Lene Espersens tankegang , ja så må det jo skyldes at de allerede ved underskriftens afgivelse vidste at det var ikke noget de havde tænkt sig at respektere eller overholde
  Besvar med citat