Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2018, 19:38   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du kan desværre ikke bruge vores svar til noget konstruktivt.....

Kære Fiselback.

Fordi, du er bevidst om, at kun et sted kan afgøre din fremtid.

Kommunens Pensionsnævn.

Hvad andre mener og siger har faktuelt ingen betydning.

Hvad lægerne siger og skriver i din sag har desværre heller ingen betydning, mere. Lægerne i denne tid er begyndt at skrive hvad vi på k10 gennem år har opfordret dem til: http://www.k10.dk/showthread.php?t=30893

Men lægerne er også kørt ud på et sidespor. Kommunerne har i denne tid tilladelse til at gøre, som de vil. De møder ingen modstand.

Vi ser mennesker som bliver tvangsbevilget fleksjob ned til sekunder om ugen.

Vi ser demente som bliver sendt i arbejdsprøvninger trods lægerne i skarpe vendinger kræver at de bliver fjernet for enhver arbejdsprøvning.

https://www.b.dk/nationalt/kommune-t...johansen-i-job

Citat "Lægen skrev i sin lægeerklæring til kommunen en opfordring til at tage hende ud af jobcentersystemet. Lægeerklæringen blev ikke godkendt af Høje-Taastrup Kommune.

»Jeg har kendt Helle gennem mange år. Beskrivelsen og anbefalingen er i fuld overensstemmelse med patientens funktionsniveau. I kan ikke bestille og prøve at diktere mine udtalelser,« lyder brevet, der fortsætter med en beskrivelse af patientens besværligheder med sygdommen.

»Hvad er det I ikke har forstået?« slutter lægen brevet.
" Citat slut

Et af vores råd her på k10 er, at du lytter ikke til hvad omgivelserne siger men læser hvad de skriver om dig med lovhenvisninger.

Det kan man kun hvis man i hele sin sag har søgt aktindsigt ved alle du har været i forbindelse med eller behandlet af.

Jeg kunne godt sige til dig at du får pension. Jeg kender ikke din diagnose eller andre væsentlige ting.

Om en time får du det modsatte råd om, at du får ikke pension.

Så er du først forvirret.

Men, hvis du modtager skriftligt afslag på det du ønsker, skal du anke til kommunen inden 28 dage præcis, ellers kan du miste din ankemulighed.

Kommunen har så 4 uger til at genvurdere og hvis de fastholder deres afslag SKAL de fremsende din anke til Ankestyrelsen, som har servicefrister som embedsmænd selv fastsætter.

Når du modtager besked om, at din anke er ved Ankestyrelsen skal du også her søge aktindsigt, fordi dokumenter til din fordel har det med at glemmes eller mistes..

Kommunerne har desværre frit spil i disse ulykkelige tider.

Hed og lykke med sagen

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat