Se enkelt indlæg
Gammel 17-03-2017, 00:13   #19
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej der er ingen regler om hvilke sagsbehandlere der tager revurderingen...

Du bør bestemt tage en bisidder med hvis du har muligheden...

Det er sådan set ret ligegyldigt hvad det er for en sagsbehandler der tager sagen....det der er vigtigt er hvad din læge skriver i den status de skal have...

Hvis du ikke har fået det bedre...ja så beholder du din pension...sådan er det...også selvom det er en kæmpe nar der er sagsbehandler...

Det er først hvis din læge begynder at skrive at du har fået det væsentligt bedre at sagen går videre...evt til nye undersøgelser eller afprøvning...

I det du er ved at skrive derhjemme....der bør du afholde dig fra at skrive noget om fremtiden og hvad den vil bringe...

En ikke så klog sagsbehandler vil tænke...hvad i alverden ved du om hvad fremtiden vil bringe...og reelt set...kan du heller ikke helt vide det....der kunne jo ske et mirakel...selvom det nok ikke sker...men mange sagsbehandlere vil tage det ilde op hvis man udtaler sig om ting man reelt set ikke ved noget om...

Lidt som når folk får at vide at de skal have sat deres timetal op med 3 timer....der er der mange som stejler og siger med det samme at det kan de ikke....sagsbehandleren vil tænke....jamen hvordan ved du det når du nu ikke har prøvet det....håber du forstår hvor jeg vil hen med dette eksempel...

Så jeg ville undlade at skrive om alt som minder om ting som jeg reelt ikke kan vide....

Nu kan det være ren spild at skrive noget på forhånd....i mit tilfælde....ja der sad vi bare og snakkede helt alm om hvordan mit liv er og har været siden jeg fik min pension...

Sagsbehandleren skrev så lidt ned imens vi snakkede...

Men prøv at have i tankerne hele tiden at det er ikke det møde som er det vigtige....det vigtige er hvad din læge skriver i din status...og som jeg har sagt mange gange...har man ikke fået det væsentligt bedre end man havde det da man fik pensionen...ja så beholder man sin pension...

For din egen skyld og ro...så tag en bisidder med...det plejer nemlig også at lægge en vis ro på samtalen....ja selv hvis det er en dum sagsbehandler man skal til møde med..

Bemærk at hvis nu den sagsbehandler du skal til møde med...begynder at snakke om at du skal under de nye regler...eller arbejdsprøvning osv osv....

Så tag den helt med ro....så er det fordi at sagsbehandleren ikke kender til regler for revurderinger...

Hvis du ved med dig selv at du ikke har fået det bedre...og lægen skriver dette...ja så har du intet at frygte og du vil beholde din pension...

Det eneste man evt vil kunne rende ind i....det er den forbandet lange sagsbehandlingstid....

Men vi krydser fingre for at du undgår en lang ventetid...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat