Emner: Lidt brok
Se enkelt indlæg
Gammel 08-08-2012, 23:48   #4
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Enig med vovse. Og hvis du alligevel tager telefonen, kan du jo evt. efterfølgende sende hende en mail, hvor du refererer, hvad du hørte hende sige, og spørge om det er korrekt forstået og hvad hun i det hele taget bygger det på. Når hun så svarer på mail, har du det jo på skrift. Nogle sb har det jo også med at trække i land, så snart de skal gentage udfald skriftligt, da de jo ved, det nemmere kan bruges mod dem...
Alternativt kan du evt. vælge at få en optage-anordning på din telefon, men bedst er det nok at sørge for at al kommunikation uden for møderne på jobcenteret skal foregå skriftligt - taler af bitter erfaring, og nægter simpelthen at tage telefonen, hvis jeg ikke kan se, hvem der ringer.
Har i øvrigt valgt at lade en privat soc.rådg. blive partsrepræsentant i min sag, fordi jeg begyndte at kunne mærke at kræfterne var ved at slippe op - det koster hele tiden at skulle være på forkant og at føle sig nødtvunget til at læse alverdens paragraffer igennem hele tiden for at få ens sb til at følge loven - bare for en stund... Måske det også kunne være en mulighed for dig...
Under alle omstændigheder håber jeg din kamp snart får en ende.

Vh frup
frup er ikke logget ind   Besvar med citat