Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2018, 10:14   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KHH Se meddelelser
Og så lige et spørgsmål sådan generelt. Jeg er lidt nervøs for at tage en kamp op mod kommunen, fordi hvis de bare sådan bøjer reglerne, kan de så ikke i princippet finde en undskyldning, og så i tage i min uddannelseshjælp, eller helt smide mig af?

Det sidste spørgsmål er bare for at få noget ro i hovedet.
Det mener jeg ikke du skal frygte.

Jeg har været på K10 i mange år, og har været med til, at vejlede andre brugere i klagesager, og jeg har endnu aldrig læst om én, der er blevet frataget sin ydelse p.g.a. klage ell.l.
Tværtimod ses det ofte, at en sag først begynder at køre ordentligt når borgeren sætter sig ind i lovene, beder om aktindsigt, kvittering hver gang noget afleveres, og i det hele taget gør sin pligt og kræver sin ret.

Mens jeg selv kæmpede afleverede jeg en hel del klager og anker, klager over manglende svar, en enkelt klage over en sagsbehandlers fejlagtige udtalelse, og anker over forskellige afgørelser. Jeg oplevede på ingen måde, at disse ting påvirkede min sag i negativ retning.

Så bare klø på.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat