Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2015, 01:29   #302
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.795
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tak, for din interesse for emnet..

Kære Egeskov.

Jeg har et par spørgsmål, som jeg håber du vil tænke lidt over:

Hvem laver en kommunes budget til politikerne?

Er det korrekt, at alle inden for det offentlige bruger vendingen: "Jeg kan desværre ikke kommenterer på enkeltsager"

De sidste års anmeldelser om børnesvigt, hvor ligger de fysisk i dag? Brønderslev, Esbjerg, Tønder?

Alle de anmeldelser med fotodokumentation fra politiet bla. som alligevel ikke førte til??????? Hvad førte det ikke til?

Til børneundersøgelse, også kaldet en §50 undersøgelse.

Er det kostbart at foretage en sådan?

Er det meget kostbart, hvis der er flere børn i en familie, hvor der er indløbet een eller flere anmeldelser?

Hvem kunne have interesse i, at nedtone sådanne anmeldelser om børn der er udsatte?

Hvem har PERSONLIG interesse i at nedtone anmeldelser, hvor det kunne munde ud i en §50 børneundersøgelse?

Hvem er åremåls ansatte med fin bonus, når en kommunes budget overholdes?

Hvem var det lige der lavede kommunens budget?

Hvem tror du går til socialrådgiveren og nedtoner en anmeldelse?

Socialrådgiveren har lige bygget nyt hus og er følsom for en fyring. Den mekanisme kender vi alle.

Men hvor Fanden blev det PERSONLIGE ansvar af i de gamle regler og de nye regler?

Så mine indlæg er ikke rettet imod "manden" men naturligvis imod "bolden"

Hvad ville være mere naturligt, at give "manden" beføjelsen og magten til at igangsætte en §50 børneundersøgelse FØRSTE gang der indløb en anmeldelse for børnesvigt eller mistanke herom?

Derfor holder jeg fast på at det må være de professionelle "som fører kniven, når lovgivningen ikke overholdes",

Hvem fører denne kniv og har viden om anmeldelserne? Korrekt, socialrådgiveren.

Dem der laver en kommunes budget skal juridisk skilles ad fra statsautoriserede socialrådgivere. Nøjagtig som inden for luftfart.

Når professionelle ikke overholder Folketingets love, ja så går jeg efter "manden" med alle midler.

Bedste hilsner

Peter

PS. jeg går efter et system og en nedladende holdning til at overholde lovgivningen læs indlæg nr 518 http://www.k10.dk/showthread.php?p=323643#post323643

Sidst redigeret af phhmw; 05-04-2015 kl. 01:37.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat