Se enkelt indlæg
Gammel 14-10-2014, 18:33   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Dejligt med tilbagemeldingen...

Jeps man skal bestemt prøve noget nyt engang imellem....der er jo en rivende udvikling i ecig industrien...så chancerne for at man kan få noget der er meget bedre end det man har er ret stor...

Ang batteri...ja så burde den jo kunne holde en fuld dag til dig...

Ja det burde jo så kunne tjene sig ind hen af vejen hvis du bliver ved det mod..

Jeg har kun en MVP 2 og en VTR boksmod...og de er noget begrænset da MVPen kun kan gå til 11 watt...og VTRen kun til 15...plus VTR er ret tung og bestemt ikke så nem at slæbe med rundt..

Men jeg har lige hørt i dag at jeg nok får min Sigelei 100 watt i slutningen af ugen eller begyndelse af næste uge....uha jeg glæder mig...håber virkelig ikke at den bliver forsinket..

Men det er også et større mod og jeg overvejer lidt om jeg skulle købe den iStick da den jo er enorm fix hvis man skal ud af huset og have med...tænke tænke tænke...beslutninger beslutninger beslutninger
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat