Emner: Om HKI aktør
Se enkelt indlæg
Gammel 21-10-2014, 18:09   #13
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rebecca.And Se meddelelser
Jeg har aldrig købt noget hos hverken Ikea eller Søstrene Grene. Hos Tiger har jeg handlet 4-5 gange i mit liv.
Hvis en butik sælger varer, som fremstilles af arbejdsledige, i forløb hos en jobaktør, vil jeg IKKE købe produkterne. Det samme gør sig gældende, hvis børn fremstiller et produkt.
Så må der være meget du ikke kan købe i Danmark. Mange tøjmærker bliver da syet af børn eller voksne som ikke får ret meget i udlandet.
Iøvrigt får dem hos HKI naturligvis mindst kontanthjælp, revalideringsydelse, SU eller lignende og arbejder for den ydelse, de får udbetalt, når de er på HKI.

Jeg glæder mig over, at der er folk som bliver stolte af noget, de kan lave. Jeg har selv engang for mange år siden været på et værksted if. med revalidering. Der måtte jeg selv være med til at bestemme, hvad jeg skulle lave. Jeg valgte IT, og jeg lærte en hel del. Og jeg mener, det var kommunale. Jeg var rigtig glad for at være der.

Synes man skal have respekt for de mennesker, der gør, hvad de kan for samfundet. Se det positive i det og ikke det negative.

De handicappede der kan være med til at bidrage noget til samfundet er langt værre end private aktører, der kun prøver på at motivere syge mennesker og ikke altid lykkedes.

Private aktører har kun været til stede, fordi kommunerne kunne købe ydelser af dem til at tage af de borgere, som kommunen ELLERS selv skulle tage sig af...

Jeg er dog helt med på, at meningsløs aktivering bør afskaffes...!

Sidst redigeret af curls; 21-10-2014 kl. 18:14.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat