Se enkelt indlæg
Gammel 03-06-2008, 20:54   #42
Dorah
Elsker at være her på K10
 
Dorahs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 97
Styrke: 16
Dorah er ny på vejen
Note til ovenstående fra Stenbuk

Hej Stenbuk...

Det forholdt sig sådan at jeg først blev sendt til neuropsykolog...guderne må vide hvorfor...men måske fordi jeg er talblind.
Der findes ingen talblindheds tester i Danmark der er godkendt af EU. Så det kan være derfor.
Måske skulle han bare finde ud af om jeg var langsom...det bliver ældre mennesker jo gerne...
Nå, men ud over den gamle test, han udførte (tegningerne i testen stammer fra sidst i 30erne og tegningerne var altså ældre end mig)...så skrev han tre mistænkelighedsdiagnoser forneden, som han oplyste han stillede på grundlag af "sager" fra kommunen...
Man kan sgu da ikke stille diagnoser ud fra andenhåndsberetninger....

Derfor (sagde de på kommunen) var de nødt til at sende mig ud til Eva Blach..
og så endte det med at jeg fik en håndfuld freudianske betegnelser på min person...helt ud i den blå luft...selv mit udseende blev kritiseret...jeg så ikke gammel nok ud til min alder...nok fordi jeg var ældre ende hende og så 15 år yngre ud....
Og to diagnoser...som hvis jeg havde dem....så kunne jeg ikke selv tage til Aalborg og finde hjem igen...endsige leve alene og klare mig selv.
Eller for den sags skyld vinde nogle anker i den Sociale Ankestyrelse...

Nej, jeg syntes nu Eva er værst...og sidder og tænker på om nogen skulle have været så uheldige at få en fejldiagnose hos hende og en fejlmedicinering....Det ville være grusomt...
Jeg tror ikke det hjælper at gå til TV...det bliver meget svært og langtrukkent at få en "muldvarp" ind i kontanthjælpssystemet og så langt frem at vedkommende skal søge Flexjob...selve udfyldningen af en resourceprofil tager gerne 3 - 4 år...
Til sidst gad jeg ikke det BØVS mere så udfyldte jeg den selv og sendte den ned til dem.
Der må være 6 ugers ventetid på en ansøgning om Flexjob...hvilken kommune overholder det ???? Man kan klage til Nævnet over den lange sagsbehandling, men først når man har været til vurdering i Nævnet...og dertil kommer man aldrig...fordi man først skal have en arbejdsprøvning i mindst 13 uger i det rigtige erhvervsliv...o.sv. o.s.v.
Og der var jeg....jeg skulle i praktik...
Jeg har faktisk fundet flere steder selv og anbefalet disse steder og det er komplet ignoreret...men har har beviserne...og jeg venter bare....
Jo...flere sneglespor de laver i min sag...jo, bedre....
Vi må kunne sende en klage til Patientklagenævnet, samlet...???
Dorah
Dorah er ikke logget ind   Besvar med citat