Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2008, 22:16   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Krigeren først velkommen til siden

Jeg ville hvis jeg var dig allerførst snakke med min læge (håber du har en god en ) for at høre noget om psykolog hjælp, jeg kender ikke så meget til det at få psykolog hjælp, men jeg ved at jeg selv har kroniske smerter og i den forbindelse ikke så meget føler mig isoleret men i den grad frustreret over at jeg ikke kan bestemme min hverdag selv men skal lade mig diktere af kroppen...

og sidst jeg var ved lægen var hun inde på at det måske var en mulighed for mig at få noget psykologhjælp til at lære at acceptere min sygdom, og mine smerter...

Jeg sagde nej tak i første omgang men ud fra det hun sagde , så lød det som om hun havde noget specielt i tankerne (jeg skal til lægen den 2 sep igen og skal prøve at høre hende ad )

Jeg ved ikke om ikke man kan søge hjælp til det fra kommunen (er der nogen af jer andre der ved det ? )

men jeg ved at jeg selv har fået hjælp i form af teraput , netop pga sygdom og stress.. (det var i min gamle kommune og i forbindelse med netop sygemelding )

Ligesom jeg her i den kommune jeg bor i nu har gået til psykolog sammen med mine børn efter et overfald og dødstrusler på min søn, men det var igennem familie afdelingen vi fik hjælp til at takle den situation ..

Men ved at også andre mennesker også folk med depression og stress og andet kommer i det hus hvor vores kommune har deres psykologer oppe..

Så det var måske en ide at tjekke det ved at ringe til kommune og høre hvad de har af muligheder og for at hjælpe, skriv evt til din sagsbehandler...

Jeg skal prøve at se om jeg kan finde noget mere om psykologer hvis ikke der melder sig andre på banene...
  Besvar med citat