Se enkelt indlæg
Gammel 29-03-2018, 13:22   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej mit er ubehandlet...der er heller ikke nogen medicin imod søvnapnø....kun et iltapparat...og det har jeg ingen glæde af desværre.—

Ja jeg kender til alt det du siger...tror at de fleste med disse søvnsygdomme kender til dette...

Der er rigtig mange velmenende mennesker som kommer med gode råd...men det er jo svært når de ikke har stået i samme situation...

De værste er dog...dem der kan finde på at sige at de skam også har svært ved at stå op mandag morgen...det kan virkelig pisse mig af når jeg hører det...

Ja nogle gange kan man selv ikke engang forstå det...ting som man kan sidde og virkelig have lyst til en kop kaffe...men man har virkelig ikke energien til at gå ud og lave den...
Det virker jo helt hen i vejret når man tænke på hvor let det egentlig er at lave en kande kaffe...men ikke destomindre så har man bare ikke den energi der skal til..

For andre kan man på den måde jo hurtigt fremstå som værende doven...ugidelig...osv...dette endda selv om man har fået en diagnose...og folk ved det...
Tror simpelthen at de bare ikke kan sætte sig ind i hvad det kan gøre ved folk når man har sådan en diagnose..

Ang medicin....nu er det jo langt fra sikkert at du får de samme bivirkninger af den medicin der skal prøves...

Det gode ved det er at når du har prøvet det...så kan man krydse af om det virker eller om det ikke virker...og det er vigtigt i forhold til ens sag på kommunen...i forhold til om der er behandlingsmuligheder eller ej...

Jeg har hørt om et par stykker der har haft rigtig god glæde af medicinen ved narkolepsi...man kunne jo håbe at du ville være en af dem...

En anden ting du bør huske på...når og hvis du skal videre i systemet og evt afprøves....og det er at alt skal foregå skriftligt med kommunen....

Dokumentation er det vigtigste i en sag...så man bør altid have fuld aktindsigt....og alt andet på skrift...

Gør man dette fra starten af ens sag...så vil sagen komme til at glide meget nemmere og hurtigere igennem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat