Se enkelt indlæg
Gammel 04-11-2016, 10:13   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af rolle Se meddelelser
hej Jeg vil godt høre om jeg for min del må arbejde nogle timer da jeg er på, Jeg fik min førtidspensions i April 2009 må jeg godt gå ud og finde mig et bijob eller et eller andet jeg syntes at dagene er mega lange uden at man kommer ud blandt andre personer . kh Rolle
De økonomiske konsekvenser har MistyMiss skrevet om.

Hvis du tænker på, om de kan tage din pension fra dig, så forstår jeg godt dine overvejelser.
Og det er meget svært at vejlede om.

Hvis kommunen på et eller andet tidspunkt finder på, at vil vurdere, om du stadig er berettiget til din fp, så skal de vurdere dig ud fra de regler der var gældende da du blev tilkendt fp.
Og der for vil jeg anbefale, at du kigger på hvor meget arbejdsevne du havde i din sidste arbejdsprøvning.

Men måske kunne du finde noget frivilligt arbejde, hvor du ikke får løn, men kommer ud mellem andre mennesker.
Eller måske har du en interesse du kunne begynde at dyrke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat