Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2017, 22:49   #89
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Kio:
"QUOTE=Tazoom; Og så kan du i en praktik bevise hvor nedsat din arbejdsevne er.



Jeg skal ikke "bevise" noget... det har jeg skam bevist gennem alle de år jeg har arbejdet og bidraget økonomisk til dette velfærdssamfund...

Og hvad er takken...?

Min statusattest beviser min arbejdsevne...

Mine tidligere jobs som jeg måtte stoppe efter råd fra min læge beviser min arbejdsevne...

Det var derfor jeg blev flyttet ind til Lærkevej fra Nyrupsgade... hvad jeg har redegjort for... og kan dokumentere... igen igen igen...

Praktik er i øvrigt gratis arbejdskraft og medvirkende til social- og løndumping, hvor vores "velfærdssamfund" stille og roligt forsvinder...

"Idioterne" nede fra Lærkevej skriver det samme som dig... "
-------

1: din læge kan dokumentere dit helbred, ikke din arbejdsevne
2: Om du har betalt en masse i skat, siger intet om din nuværende arbejdsevne
3: At du har måttet stoppe jobs, viser bare at du ikke kunne klare de jobs og de timetal. Hvis du er sygemeldt fra jobs på 10+ timer, siger det jo intet om, hvorvidt du kan klare 5 timer om ugen
4: du kan mene nok så meget at praktik er billig arbejdskraft, men medmindre du kan dokumentere i en uendelighed, at det INGEN mening giver at forsøge med bare 1 time om ugen i arbejdsprøvning, slipper du nok ikke udenom den del.

Forventer du særbehandling fordi du har arbejdet og betalt skat?
Forventer du at du kan slippe for praktikker, bare fordi du ikke gider gøre det ulønnet?

Undskyld, men jeg føler mig sgu lidt stødt, når jeg har gjort alt hvad man krævede, for at nå hvortil jeg er i dag. Mens du forventer, at du kan få det uden at skulle igennem den nødvendige process. (jeg havde selvfølgelig klaget, hvis de pressede mig over det forsvarlige. Men pga min vilje til at samarbejde, har de været meget forstående)
Jeg siger ikke at du skal hoppe ud i arbejdsprøvning på 20+ timer om ugen. Men 1 time om ugen, kunne det ikke være en mulighed? Hvis det så går galt, jamen så kan du med den arbejdsprøvning dokumentere, at du ikke KAN arbejde. Og mon ikke du så overlever at være gratis arbejdskraft den time om ugen.

(Jeg ved at man kan have urimelige sagsbehandlere, især på Lærkevej. Det har jeg forståelse for. Det er den tilgang du lader til at have til arbejdsprøvning, jeg har noget imod.)

Beklager mit sure opstød.
- Louise 25 år, snart 7 år i systemet, team har indstillet til fleksjob i dag på 6 timer om ugen, mangler bare kommunens afgørelse.

Sidst redigeret af MistyMiss; 23-08-2017 kl. 22:57.
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat