Se enkelt indlæg
Gammel 06-04-2013, 21:06   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg synes ikke det er mobning, du er i køkkenet med de ting der foregår i et køkken.
Hvad der foregår udenfor køkkenet, hvad enten det angår møder, kurser, psykisk arbejdsmiljø og hvad det ellers hedder, er ikke dit bord. De er jo ikke dine kolleger som sådan. I har forskellige arbejdsområder og vidt forskellige arbejdsopgaver, og har som sådan intet med hinanden at gøre. I er under samme tag, min i hver jeres univers.

Sådan er det, og det synes jeg bestemt ikke du skal gå og blive dårlig over. Sådan er det også både i den vuggestue hvor mine børn gik, og i den børnehave de senere gik i - køkkendamen er en ensom svale. Dem i køkkenet henne på skolen, er heller ikke kollegaer til lærerne, de har heller ikke samme fagforening, samme uddannelser eller andre faglige ligheder - når de taler sammen, handler det om maden.

Hvis du oplever at de er meget nære på arbejdspladsen, så skyldes det jo nok at de har mange fælles interesser, nogle har måske gået på uddannelsen sammen, eller kendt hinanden før, under eller efter, eller er gift med en søster/bror osv.
De der nære forhold eksisterede også i børnehaven og i vuggestuen.....men inkluderede ikke rigtig køkkendamen.

Så det skal du ikke gå og blive ked af
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat