Se enkelt indlæg
Gammel 13-08-2013, 20:36   #1
kenneth c
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
kenneth c er ny på vejen
Forlængelse af sdp..er det muligt?

Hej alle.
Jeg har gået sygemeldt siden dec. 2012 pga. depression, angst og andre psykiske belastninger. Der er pt. er der ikke de store forandringer,(det går dog lidt bedre). Jeg skal snart i noget arbejdsprøvning/praktik for at se hvad/hvor meget jeg kan klare, hvilken jeg egentlig glæder mig lidt til, samtidig med at det er ved at skræmme sokkerne af mig :-)

Min bekymring går lidt på at så vidt jeg husker talte min sagsbehandler om at det forløb er 13 uger.. og så er jeg ved at ha gået sygemeldt i et år..og hvad sker der så?? Er det muligt/chance for at jeg kan få sygedagpengeperioden forlænget, eller hedder det kontanthjælp?, hvilket ikke ville kunne lade sig gøre økonomisk..er lidt bange for at man bliver "tvunget" til at raskmelde sig

Både min psykolog, og psykiater, mener umiddelbart at jeg ikke kan vende tilbage til ordinært fuldtidsjob..i hvertfald ikke i den nærmeste fremtid..

Jeg har kigge lidt på nettet og her, og kan se at det i nogle tilfælde kan lade sig gøre, men jeg er ikke så god til at gennemskue de forskellige paragraffer, så håber der er nogle venlige sjæle der lige vil give deres besyv med :-)

Sidst redigeret af kenneth c; 13-08-2013 kl. 20:40.
kenneth c er ikke logget ind   Besvar med citat