Se enkelt indlæg
Gammel 13-05-2013, 15:43   #20
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af klanst Se meddelelser
Du har ret, men der er et etisk reglsæt, som de skal overholde, gør de ikke det, kan man klage til Borgerrådgiveren. En anden etisk regl er, at når en konsulet har udtalt sig i din sag, bekræfter konsulenten rigtigheden i udtalelsen med sin underskrift. Det var det der gjorde, at jeg opdagede den falske psykiatriske kommentar i min sag, for den var underskrevet af sagsbehandleren i hendes eget navn og ikke i psykiaterens.
Jeg er pt ved at kæmpe mig igennem at læse min egen sag, pt har jeg opdaget andres underskrift papirer på at de er til rådighed, og at sagsbehandlerne ikke har sat ind i sagen når de sender en til lægen for at få bekræftet at man er syg, der står altså kun deres tvivl, såsom tvivler på borger er reelt syg/tror borger lyver, intet om at de har sendt borger til lægen og har fået bekræftet sygdom, den er jeg ved at være godt træt af...

Ved du forresten hvis en læge man kun er kommet til 1 konsultation (dvs de har hilst på dig og aldrig undersøgt dig ) kan man få fjernet deres udtalelse ??

For sådan en har jeg fundet i mine læge papirer da jeg fik aktindsigt der..

Var nemlig hos en ubehagelig læge som hilste på mig med udtalelsen, hejsa, ja du er jo helt rask skal vi undersøge dig (var ligesom henvist pga sygdom)

Og vedkommende forsøgte allerede der at sige at jeg ikke var syg mere fordi det var forsvundet, så allerede der sagde jeg at jeg ville ikke komme yderligerer og sagde tak for idag og gik, så blev aldrig undersøgt....


Så stor var min overraskelse da jeg læste vedkommende har udtalt sig om div kroniske sygdomme UDEN undersøgelse eller samtale...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat