Se enkelt indlæg
Gammel 21-12-2019, 22:25   #40
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Da jeg skulle for rehab var der altså også lang ventetid (mener at det var 3 måneder), jeg fik besked om at det var på grund af helligdage at der hobede sig en del sager sammen.

Efter ferien havde folk som skulle fra sygedagpenge til jobaflaringsforløb fortrinsret da de har et retskrav på at komme for rehabiliteringsteamet inden for en måned efter at de er overgået til jobafklaringsforløbet.
Vi andre havde ingen retskrav og måtte derfor bare bag i køen.

Jeg var egentligt overbevist om at terminale ikke skulle for rehabiliteringsteamet, men det ser faktisk ud til at være rigtigt at også de skal en tur forbi teamet.
https://star.dk/media/1239/aabenlyse...sionssager.pdf (side 10).

Jeg ved ikke om man kan klage til nogen men jeg tvivler på at du får noget ud af det. Når nu de terminale virkelig skal for teamet og hvis det er rigtigt at der er en del af dem for øjeblikket, så er det vel logisk at de skal for teamet først.

Jeg tror faktisk bare at flere sagsbehandlere medfører længere kø ved rehabiliteringsteamet.
De holder formodentligt møde 1 gang om ugen, de kan nå et bestemt antal sager på en dag. Hvis de virkelig har sat skub i sagerne så er der flere som bliver parat til rehab og dermed flere som skal i kø.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat