Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2015, 00:36   #2009
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo fantastisk....herligt...

Du behøver faktisk ikke mere end de 30 watt den Sigelei 30 watt har sålænge det drejer sig om subtanks og de færdigbyggede coils...

Til den subtank mini...og til den store model af dem ja der får man et sæt med så man evt senere vil kunne forsøge sig med at lave sine egne coils...

Det kræver så bare noget tråd og vat...hvis man vil det...

Jeg har i næsten 1 år bygget mine egne coils...og troede ALDRIG at der ville komme coils på markedet som var bedre end dem jeg selv kunne lave...

Men men jeg har måtte revidere den udtalelse....

De færdiglavet coils man køber til subtanks...ja de er ikke mindre end fantastiske....og med den væske jeg bruger....mentol...ja der holder de i over 1 måned pr coil...

Jeg kan ikke selv lave dem bedre....

Jeg ville måske kunne spare lidt penge da det er billigere at lave dem selv....men det er bestemt ikke det værd...og slet ikke når de holder i mere end 1 måned pr coil...

Jeg bruger kun færdiglavet coils nu....altså til mine subtanke...

Jeg laver dog stadig coils til mine drippere....

Så det er et godt valg du laver og jeg er sikker på at du ikke vil fortryde...

Husk bare lige at så længe du skal bruge den subtank til din mvp 20 watt....ja så skal du vælge 1.2 ohm coils...

Først når du får fat i feks den Sigelei 30 watt....ja så kan du gå ned til 0.5 ohm....og tro mig...der er noget mere krudt i den kontra den på 1.2 ohm...

Det der med at suge direkte ned i lungerne....

Ja det er noget man lige skal vænne sig til...hvis man har været vant til at først suge ind i munden og så ned i lungerne...

I starten ja der tog jeg mig selv i at gå tilbage til den måde jeg var vant til...

Så man skal lige i starten tænke over at det skal direkte ned i lungerne.....det er som sagt en ren vanesag....

Jeg tænker ikke over det mere...det er blevet helt normalt for mig...

Ekstra service...he he

Det billigste jeg har kunne finde den subtank mini det er hos dampexperten her http://dampexperten.dk/clearomizer-t...tank-mini.html til 289 kr og så er den endda på lager nu (bemærk at du skal huske at købe coils ved siden af da der kun følger en 0.5 ohm og en på 1.2 ohm med)

Hov samme pris her http://www.elekcig.dk/kanger-subtank-mini-kit

Så har du lidt at vælge imellem

BTW

De links jeg lægger herinde ja det er kun til steder hvor jeg selv handler....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat