Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2014, 15:32   #24
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg kan fortælle hvad jeg ville gøre, hvis...

.. jeg personligt, Gud forbyde det, stod over for et Rehaniliteringsteam, hvor jeg i repræsentationen af hvert medlem erfarede at kommunen havde indsat deres lægekonsulent som "Sundhedskoordinator".

Jeg ville rejse mig og bed om at der blev indført til referat, at grundet ulovlig sammensætningen af Rehabiliteringsteamet forlod jeg mødet og afventede et nyt møde, hvor lovgivningen var overholdt.

Samtidig, da jeg jo har viden, afleverede Ombudsmandens kommentar om at være inhabil.

Hvad ville der så ske?

Så ville alle medlemmerne blive flove og røde i grødhovederne og finde en hurtig løsning. Det kan jeg garantere.

Men jeg ville jo blive betragtet, som en særdeles vanskelig borger.

Men da jeg er fra k10, kender jeg naturligvis lovgivningen, så jeg ville ikke være bange for fremtiden.

Håber at disse linier hjælper andre til forståelse af de muligheder der findes, hvis du møder ulovligheder.

Bedste hilsner

Peter

PS

Netop kære Akvamarin

Fordi, at selv vi på k10 har ikke svaret på om en Sundhedskoordinator SKAL være læge eller ej.

Vi har dokumentation på, at det IKKE må være den kommunale lægekonsulent der dagen forinden har siddet med SB og lavet skumle planer eller fremført sine personlige holdninger, (Vibeke Manniche HOVSA) som har mange personlige meninger om FN fastsatte diagnoser.

Hvis ikke vi protestere imod ulovligheder når de opdages, så må vi bare konstatere at andre mennesker har råderet over vores liv de næste mange år.

Unge under 40 år endda rigtig mange år. Derfor skal vi s.. ikke finde os i deres ulovligheder.

Hvis ikke vi tør spørge, og det senere viser sig at Sundhedskoordinatoren var lægekonsulenten, så kan DU starte helt forfra med en ny sagsbehandling, med dine smerter, dårlig økonomi, dårlige familiespændinger etc etc, medens alle Goggeletterne sidder og beklager sig over de krævende borger, som ikke forstår at landet er i dyb krise da vi er krigsførende og alle Folketingsmedlemmer skal have mere i løn.

Sidst redigeret af phhmw; 05-11-2014 kl. 16:56.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat