Se enkelt indlæg
Gammel 25-11-2008, 11:34   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Lund jeg er for min del ikke i tvivl om at det kan hjælpe og at vi alle burde have en uvildig privat socialrådgiver...

DOG er det sådan at vi skal HUSKE at det koster penge og det er ofte penge som folk der har været fanget mange å i systemet ikke har ...

Hos kompetencernes hus står der feks

Citat:
PRISER



1 time: 575 kr.
Klippekort med 10 timer: 4.700,00 kr.


Ved større projekter/opgaver kan der aftales en fast pris på den samlede opgave.

Alle priser er incl. moms.

Kørsel:
Kørsel afregnes efter gældende takst pt. 3,47 kr.
Der tillægges ikke kørsel ved opgaver, der pr. besøg indeholder kørsel under 10 km.

Ved større opgaver kan der aftales en fast pris på den samlede opgave.

Jeg er godt klar over at det er penge man investere i sin fremtid og at pengene på den måde kan være godt givet ud, men det forandre desværre ikke det aspekt at der er nogen der ikke med deres bedste evne og vilje er i stand til at skaffe disse penge ...

vi har haft det oppe her på siden før , altså at man kan betale sig til hjælp vi har også haft debat om hvad der er rimeligt at tage som socialrådgiver og altså jeg er en af dem der aldrig ville kunne stable 571 kr til en times arbejde på benene *desværre* men når man først har siddet fast i systemet i mange år så er det vigtigste at få betalt tag over hovedet og mad på bordet

Så alene af økonomiske grunde er der mange der ikke har den mulighed som kompetencernes hus tilbyder ...
  Besvar med citat