Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 26-03-2014, 11:11   #1678
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Ang trangen til smøger, så kommer den og går ved mig. Igen spiller vanen meget ind, det er specielt ved måltider det er galt.i løbet af dagen kommer det og går lige så stille, men slet ikke som i starten da vi stoppede.

Jeg har ikke højere end 18mg men hvis jeg damper det på en høj volt eller watt så er det næsten ligesom en smøg 5-6 sug så kan jeg mærke roen i kroppen kommer

Jeg tror dælme det var jordbær jeg ikke kunne tåle, for efter jeg ikke har dampet jordbær, så har jeg fået det bedre og mit ansigt bliver pænere og pænere nu. Man kunne virkelig se at der var noget galt, ansigtet var rød og hævet. Også gjorde det ondt ligesom man var blevet solbrændt. Og det røde er næsten væk, men nu holder jeg øje med det og det skulle gerne forsvinde helt i løbet af ugen

Min SVD er tilbage, nu hvor jeg har undværet den i ca 3-4 dage. Og har fået den tilbage så vil jeg ikke undvære den. Den gør det samme som alm små ego, Kanga osv men bare meget meget bedre. Nu ved jeg ikke hvordan fremtiden arter sig for os dampere, men lige nu ser det ikke godt ud desværre men havde regeringen osv ikke begyndt at lave ged for os dampere. Så havde jeg helt sikkert købt en Provari, men tør ikke bruge så mange penge på en når jeg ikke ved hva fremtiden byder.
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat