Se enkelt indlæg
Gammel 27-04-2010, 16:22   #6
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
[QUOTE=Hejdien;102476]Det kommer lidt an på hvordan de formulere det brev du har fået, hvis de påtænker at afvise den og IKKE sende den til pensionnævnet så er det ikke ok ..



Så her er det pensions-nævnet der skal afgøre det , om de så i jobcenteret kan anbefale pensions-nævnet at du får afslag ja det kan de nok , men det er og bliver pensions-nævnet der skal give dig afslag og dette skal så sende med begrundelse og med ankevejlending...

Hejdien, her hvordan de har formuleret brevet til mig. Måtte lige ned og bide i græsset weekenden over før jeg kunne samle mig om hvad dette her er. Der står jo intet om at de vil sende den til pensionsnævnet!

"pensionsudvalget har set på din sag og påtænker at meddele dig afslag på pension.
Inden der træffes afgørelse af din sag har du mulighed for et møde med pensionsudvalget´s formand.
Såfremt du ønsker møde med formanden, skal du inden den 29 april rette henvendelse og du vil blive indkaldt og udvalget vil herefter træffe afgørelse i din sag!"

Jeg har talt med en sekretær i arbejdsmarkeds afd idag og han siger at det er ligeså godt at skrive en mail med alle punkter ift at møde op. De har jo ikke min klage over sagsbehandlingen med, den med at de kun har brugt en email til udtalelse istedet for speciellæge-erklæring. Alle de punkter jeg havde skulle jeg skrive op ene for en og så skulle jeg sende til Selve pensionsafdelingen, så ville det hele gå hurtigere!!?? Hrmmmmm.....

Jeg er ikke blevet arbejdsprøvet inden vi søgte ftp. jeg magtede dårligt nok at møde op på jobcenteret til samtale, derfor har min psykiater skrevet i en tidligere status fra August 2009 at det er umuligt at arbejdsprøve mig for nuværende. Har nemlig en mistanke om at det er det de afviser mig på.

Håber der nogle her der kan komme med nogle guldkorn og guide mig lidt i dette her. Er godt klar over at jeg skal skrive det som en klage, men ved ikke lige hvordan jeg skal begynde....puha dette her sygstem er da ikke for alm. mennesker, man skal da være rimelig skarp i hovedet hvis man skal kunne forstå og læse alle de §-

Sidst redigeret af Linuzmor; 27-04-2010 kl. 16:24. Årsag: manglede kopi
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat