Se enkelt indlæg
Gammel 03-02-2008, 22:26   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Boligudgifter indgår som hovedregel på udgiftssiden. Hvis disse ikke er realistiske i forhold til familiens størrelse eller økonomiske formåen, kan det blive nødvendigt at finde en anden bolig. De udgifter, der kan blive tale om, er husleje fratrukket evt. boligstøtte, eller hvor man har egen bolig, terminsydelser, ejendomsskatter, renovationsudgifter, fællesudgifter til ejerlejlighedsforening, bygnings- og brandforsikring og lignende.
Lige den her har jeg været udsat for , jeg var med som bisidder ved et møde ved skattevæsnet og her var husleje udgiften 5000 kr for en voksen og et barn...

De sagde godt nok ikke at vedkommen kunne flytte men hun var da lige inde og berøre emnet..

Jeg kunne så godt tænke mig at vide om skat hjælper med at finde en biligere egnet bolig , i det ovenævnte tilfæde var borgeren bosiddene i en 2 værelses lejlighed med et barn....

og det kan da vist ikke gøres mindre... vel....

Jeg ville ikke hellere noget end at flytte hvis jeg kunne , jeg betaler feks 6200 for en tre værelses lejlighed, og nu flytter den næste af ungerne hjemmefra , så er der kun mig og datteren tilbage

Jeg ved at der her i bebyggelsen er 3 værelses lejligheder til 4500 kr og sådan en tog jeg gerne ....

Men de er jo ikke til at få fat i jeg kunne så som andre vælge at bo i en 2 værelses med min datter (det overlevede jeg nu nok , har trods alt boede i flere år med to børn i 3 værelser )

men logikken i alt det volapyk her er ... hvis jeg får en billigere lejlighed hvordan skaffer jeg så penge til indskuddet og hvad med afdrag til evt lån til at flytte, det er der ikke noget logik i vel ??


Og ja ja jeg indrømmer jeg kan ikke vende mig til at nr 2 nu også forlader mig, men samtidig bliver det da noget at man ved et migræneanfald kan lægge sig i sin seng i stedet for på sofaen ... for man kan altid være sikker på at migræne kommer når ungerne har kammerater hjemme
  Besvar med citat