Se enkelt indlæg
Gammel 16-08-2011, 08:55   #25
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Godt sagt Vovse


Jeg har lige snakket med min læge. Jeg tror jeg frustrerer ham noget så grusomt! Men det er vel ikke mit problem?? !! Han mener jo ikke at mine smerter forsvinder af at jeg går hjemme (gør de jo heller ikke), men jeg kan ikke klare at være 3 timer i praktikken og gå hjem og træne når jeg har så ondt!! Så er der kun overskud til en af tingene!! Og det er altså KUN træningsdelen der kan få mine stærke smerter til at gå væk igen!!

Og så kom den han ynder at sige "hvis du ikke kan klare DET (med henvisning til de 12 timer) så kan jeg jo ikke noget"! Nej det er korrekt doktor. Men hvad skal jeg lige gøre ved det?? Jeg har ikke selv valgt!

Så spurgte han om det var arbejdet der gjorde jeg fik ondt, men det er jo heller ikke. Det er bare en smule komplekst ikke, for hvis ikke jeg også skulle passe have og hus, så kunne jeg sikkert godt tåle 12 timers arb og træning, men sådan hænger verden nu engang ikke sammen!

Han mente dog at jeg skulle sygemelde mig et par uger, og så må vi jo se. Så han har vel forstået problematikken. Han sagde også "så det er bare blevet for meget for dig nu" JAAAAA! Men sygemeldingen skal så bruges til at jeg får styr på den dumme hofte, bækken og lænd. Er spændt på at se hvad fys. siger imorgen! Idag er det helt tosset *piv piv*

Har skrevet til min SB søndag aften, og har lige skrevet hvad lægen har sagt og så må man jo bare vente tålmodigt på at hun en dag gider ta sig tid til at svare!!

Min job-konsulent er desværre på ferie Han er ellers god at snakke med! Og til at få fat i Men det kan være SB reagerer nu hvor jeg skriver at jeg skal sygemeldes
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat