Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2017, 14:58   #1
Anny
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-04 2015
Indlæg: 38
Styrke: 10
Anny er ny på vejen
Om løntilskud

Hej!
Jeg har brug for hjælp til at gennemskue følgende:
Jeg er på kontanthjælp, i denne omgang siden `13, og på vej ud i praktik i offentlig virksomhed. Lederen der, er indstillet på at lave det som løntilskud efter 4 uger, men jobkonsulenten fastholder 13 uger uden, derefter med løntilskud.
Jeg er lige fyldt 60, og har været udenfor arbejdsmarkedet siden `98, hvor jeg blev nødt til at tage mig af min handicappede søn.
Min fremtidsvision handler om at kunne bruge noget at den kompetance jeg har opnået som sådan, (indsigt i autisme, som kan bruges blandt demente, hvilket jeg har lyst til, og tror jeg kan blive god til) måske ikke fuldtids, men lige nok til at jeg kan blive fuldtidsforsikret igen, og dermed opnå friheden til at vælge efterløn. Det er selvfølgelig ikke sikkert jeg kan klare det, men synes jobkonsulenten burde støtte mig i den retning, ikke modarbejde.
Lederen har allerede planlagt kursus for mig i at håndtere lift, m. m.
Socialrådgiverens reaktion handlede om hvorvidt jeg kendte en på arbejdspladsen personligt, og at hun da havde mange faguddannede so-su`er.
Jeg har velbehandlede lidelser, irritabel tyktarm, migræne og en hudlidelse, Jeg vil ud af kløerne på det absurde teater jobcentersystemet er, så hurtigt som muligt.
Anny er ikke logget ind   Besvar med citat