Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2011, 18:22   #10
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nabokone Se meddelelser
Jeg vil da gerne fortælle om mine oplevelser med Lars Blytækker på Musvågevej/pensionsteamet.

Undgå ham kan man nok ikke, men der er grund til at være på vagt, hvis han viser sig at være inde over ens sag.

Måske kan andre godt have haft gode oplevelser med ham, men det ændrer ikke ved, at han handlede utilstedeligt i min sag. Og havde jeg ikke været så handlekraftig og haft en psykiater, der støttede mig i forløbet, så havde LB haft succes med at nægte mig den førtidspension, jeg har ret til.

LB, der er fuldmægtig (og altså på ingen måde lægefagligt uddannet) gav mig afslag på min ansøgning om pension - idet han stort set ignorerede alle speciallægeudtalelser. Hans eklatante fejl var dog at skrive, at han mente jeg skulle have noget psykofarmaka - til trods for, at min psykiater havde skrevet, at der ikke var indikation herfor.

Kommunen fastholdt afslaget, selvom både min psykiater og jeg skriftligt klagede over LBs udtalelse. Min psykiater skrev, at det var ganske uhørt, at en lægmand gik imod den behandlende psykiaters behandling og at LB ikke engang havde mødt mig - hvorimod psykiateren selv havde kendt mig gennem et år i sin praksis. Jeg skrev i min klage, at jeg følte mig stærkt utryg ved LBs udtalelse og gerne ville vide, hvem kommunen havde forestillet sig skulle give mig psykofarmaka, når den behandlende speciallæge ikke ville?

Jeg vandt sagen i Beskæftigelsesankenævnet og blev tilkendt førtidspension med tilbagevirkende kraft et år tilbage i tiden.

Venlige hilsener fra

Nabokone
Tak for meget brugbar info, rigtig godt at vide hvordan han handler så man kan komme hans ulovlighede i forkøbet.
Det er virkelig godt at vide hvordnan de typer der ikke overholder loven og som lægmand ser stort på lægefaglige udtalelser gang på gang omgås loven.
Er sikker på Blytækker også er inde over min sag, da han jo sidder i den "anonyme" visitaitonsteam på Musvaagevej.
Og han var jo med til mødet om at undgå at indstille folk til pension hvor Marianne Borritz's projekt også var en del af menuen.
(Marianne Borritz lfra Arbejdsmedicinsk lavede min Speciallægeerklæring og gjorde mig til hypokonder.)
De er ski da en hyggelig forsamling frobrydere, godt vi får de her ting frem.

Det viser det også med al tydelighed, da han har lavet samme nummer med mig.
Efter partshøring nr.2 kommer visitationsteamet med samme indstilling til afslag som var deres udgangspunkt, intet rettet.
De skriver også at jeg skal prøve at skifte til både den ene og anden slags medicin, selv om jeg helt tydeligt i partshøring har skrevet at begge slags medicin er afprøvet og jeg ikke tåler det.
Anfører også at jeg kun tåler dne medicin jeg får nu, som gør mig svimmel og søvnig, men som hjælper mig til at have en tålelig hverdag.

Blytækker og hans lille bande, vil jeg gøre alt for at få stoppet nu, og eftersom Borgerrådgiveren giver mig helt ret i at visitationsteamet SKAL besvare spørgsmål man stiller i partshøring og de SKAL begrunde hvorfor de er uenige ellers er det en overtrædelse af loven.

Intet i min indstilling til afslag er begrundet overhovedet.
Ingen af mine spørgsmål besvaret.
Kan se fra en anden tråd med afvisning af pension, at det er nogenlunde samme ordlyd. "alle behandlingsmuligheder er ikke udtømte, psykiater er en mulighed" osv. en masse ævl helt UDEN belæg.

Og de må IKKE gøre det de gør som standard i ALLE vores pensionssager.
De bryder loven HVER gang de gør det, og det SKAL bare stoppes nu!!

Godt du fik din pension til sidst, hører om mange sager hvor borgeren først vinder en åbenlys pensionssag når sagen når helt til BA alle endnu længere.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat