Se enkelt indlæg
Gammel 26-03-2014, 21:03   #1
riette
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2014
Lokation: odense
Indlæg: 1
Styrke: 0
riette er ny på vejen
hvorfor skal man kæmpe hele tiden??

jeg er i fleksjob i et kulturhus i odense kommune. jeg har stress med depression og angst til følge. arbejder 12 timer om ugen og oplever en nedværdigende behandling af fleksjobber på arbejdspladsen hvor der faktisk er en del fleksjobber.... så man tænker jo at der må være godt at være og folk tager ens skånehensyn alvorligt....vi har for et halvt års tid siden mistet vores flekssystem hvor vi kunne spare timer op..og få et par fridage engang imellem hvilket kan være tiltrængt.... men kun os fleksjobber har mistet det ikke ordinært ansatte.. og vi får bare at vide at det er bedre ellers vil kommunen sætte os op i tid.....ja nu er det jo lige sådan at vi har en del projekteR og kan hurtigt arbejde et par ekstra timer op.... men vi er jo bare fleksjobber. så de ti min man kommer før om morgenen tæller ikke mere.
og så er der lige en chef der ikke tager ens skånehensyn alvorligt og som jeg konstant skal kæmpe med .... og det med stress oveni... en chef der kan fryse en ud og kan finde på at sige : ja det er jo ikke fordi jeg vil fyre dig men....hallo. HVAD SKER DER LIGE FOR MAN TØR IKKE SIGE NOGET AF ANGST FOR AT BLIVE FYRET.
jeg er i en økonomisk knibe og hænger på et studielån der er eftergivet i 2015... og så er det sku videre
for mit vedkommende.
OG HVOR BLEV MIT FLEKSJOBBEVIS SÅ LIGE AF ????jeg har ikke fået et og vil nu insistere på min konsulent laver et. det kan bare ikke PASSE AT MAN SKAL SLIDE SIG SELV OP OG DET TÆRER IGEN OG IGEN. JA DET VAR BARE LIGE NOGET JEG SKULLE AF MED...DET ER IKKE NEMT AT HAVE ET FLEKSJOB.
riette er ikke logget ind   Besvar med citat