Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2012, 13:00   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Når man nu en gang ikke kan hvad man vil så må man gøre det man kan,og så må omgivelserne altså hjælpe til hvis de vil mere end man kan klare.

Prøv at finde ud af hvad der betyder mest for din mand og børn,og find så ud af hvad du kan og har mest lyst til at gøre for dem.Har man ikke over skud til det hele så del det ud du har, sådanne at du gør flest tilfreds ikke mindst dig selv også.

Hvis din mand syntes noget "sejler" ikke bliver gjort så kunne i måske blive enige om nogle faste ting han skal klare,havde han været alene skulle han vel andet end gå på job og lige lave sin mad,det er kun rimeligt at han også tager del i alt det huslige,men de fleste mænd funger det vist bedst hvis de ved hvad og hvornår tingene skal gøres

Det kan jo være han allerede hjælper til ,det skriver du ikke noget om,men hvis din og hans indsats er svingenede,så kunne det måske hjælpe med faste rammer/skemaer til det praktiske.

Ved ikke om mit indslag hjælper ,en pension kan give ro og burte jo ikke højne forventningerne hos dine omgivelser.
Måske har du stadig svært ved at indse hvad du selv kan klare i hverdagen,og der ved ikke for sagt fra når du burte gøre deti det daglige,og derfor bliver omgivelsernes forventninger for høje til dig.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat