Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2011, 11:52   #24
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg dømmer ikke, jeg er ked af at jeg får det til at lyde sådan, men har næsten ikke kunnet undgå at høre "os" og da slet ikke hvis man er på FB´s nyheds sider.

Lige som det er naivitet at side og høre tv nyheder, og så nærmest blindt tro på at de kun har fundet en enlig svale.

De fleste k10´ere er blevet overraskede som flere også skriver, selv blev jeg ikke overrasket over at det er slemt (jeg kendte det fra en tidligere kollega) men jeg blev overrasket over at det var/er SÅ slemt og der er så meget accepteret (fra politisk hånd, for tro ikke at de ikke ved hvad der foregår, det gør de udemærket) korruption.

Det er naivt at tro nuværende regering får lavet en masse godt for os, fx den med at fjerne varighedsbegrænsningen på sygedagpenge, det var der flertal for før valget (også med Radikale) men det er nu helt fjernet, jeg kan nævne mange andre områder hvor rød har sagt at det er for ringe, men nu står og trækker i land, fx fattigdomsgrænse, det var S og SF helt med på vi burde se af at få i en fart, næææ hov nu er det OS der har hatten neeej nej dårlig ide med sådan en grænse, nu lukker vi ørerne og taler uden om, travlt har de i hvert fald ikke, og svarer ikke Enhedslisten når de spørger til det.

De har også en økonomi de skal have til at hænge sammen såvel som for tidligere regering er det bare det nemmeste at spare på dem/os der har svært ved at råbe, og endnu svære ved at opnå gehør, så naturligvis er det nemmest at slå hårdest der.

Ikke at det overrasker mig, ikke det mindste, jeg kan godt huske at der var en gang vi havde en rød regering om end jeg trods alt var ung (og naiv) den gang, men det var i deres tid jeg kom ind i systemet.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat