Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2011, 11:27   #45
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Raadvild Se meddelelser
Jeg sidder her og hygger mig lidt - i det jeg brygger på det borgerlige danmarks største mantra for tiden :

Jamen, hvis de har rent mel i posen gør det vel ikke noget at blive nævnt ved navn her på stedet ;-) ( he he)
Som jeg opfatter systemet her i DK så handler det ikke om syg kontra ikke syg - det er en krig der er indledt - affødt af påstanden : Vi har ikke råd til de syge !

MIn påstand kan vel-underbygges idet beskæftigelsesministeriet jo netop har valgt at fokusere på arbejdsevne i stedet for sygdom.

Skulle der stadig mangle dokumentation så læs blot på K10.
Det kommer vel an på øjnene som ser?? Man kan jo sagtens have rent mel i posen, men stadig komme ud for, at en borger ikke er enig i sagsbehandlingen og så lægger navn ud. Du kan se det med f.eks. læger også, én er rigtig glad for en læge, en anden synes, den samme er en idiot, hvem har så ret?

Hvem skal vurdere, hvornår det er rimeligt at lægge navne ud? For hvis det er op til den enkelte borger, så er jeg ganske sikker på, at det ikke altid bliver fair. Så kan det godt være, kommunerne heller ikke altid er fair, men behøver vi synke ned på det niveau også??

Jeg synes, det er langt under lavmålet anonymt at lægge navne ud, man kan jo sagtens skrive om sin sag og sin egen holdning til sagen uden at nævne navne. Kan ikke se hvad det gavner.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat