Se enkelt indlæg
Gammel 03-02-2011, 12:47   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af hvorformig Se meddelelser
  • Genoptræning stand by pga. øget smerter. De mener ikke jeg er opereret for 2 discus prolabs, kun spinalstenose og facetledsartrose.
  • Lægekonsulenten beskriver kun discus prolabs, og undlader spinalstenose samt facetledsartrose
  • SB svarer ikke på mail eller tlf
  • Egen læge har i erhvervsenvetab papirer til Nordea beskrevet tidligere sygdomsforløb, hvilket betyder Nordea ikke dækker pt.
  • Behandlende Overlæge på Hamlet har ingen mening, kun hvis kommune eller andre spørger. hvilket jeg har på skrift.

Måske er det et rent ønsketænkning fra kommunens. Her er der grundlag for endnu en successag fra Sorø
Hvis du beder om aktindsigt hos læger og på sygehuset, så kan du selv se hvad du er op for, og det må jo også være rart for dig selv at vide.

M.h.t. lægekonsulenten er det måske en mulighed, at sb kun har givet ham nogle af dine lægelige papirer.

M.h.t. Hamlet, som "ingen mening" har, så kan du jo bede om aktindsigt dér.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat