Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2018, 09:35   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fleks10 Se meddelelser
Er det ikke muligt at du kan blive visiteret til kørselsordning via FlexDanmark? Prøv at kontakte din kommune. Det har man i andre regioner, og man skal visiteres via egen kommune.
Min bror bor midt på Sjælland, og benytter flex-trafik når han skal til kontrol på sygehus.
Første gang fik jeg bare at vide af sygehuset, at jeg skulle ringe til flex-trafik og bestille turen.
Da jeg så ringede spurgte de, om min bror kunne tage offentlig trafik, hvortil jeg svarede "nej", og så blev turen bestilt.

Sygehuset havde derudover bedt mig om, at tage med, som min brors ledsager (p.g.a. min brors taleproblemer), og det har der heller aldrig været problemer med.

Prøv evt. at spørge på hospitalet, dèr hvor du melder din ankomst, hvordan det fungerer.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat