Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2017, 21:10   #4
treibbau
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2017
Indlæg: 2
Styrke: 0
treibbau er ny på vejen
interessant, at du har haft nøjagtig den samme oplevelse med en kommune, Nørd.. Det lader til, at de bevidst fordrejer virkeligheden for at få ret i Ankestyrelsen, og det er jo nemt, hvis man ikke videresender al info fra lægerne (i mit tilfælde).

I min branche vil jeg ikke kunne have et fuldtidsjob, dog formentlig 3o tm. hjemme fra computeren kan måske være muligt, nu hvor jeg er kommet lidt i bedring. Desværre er jeg handicappet, og så er det jo svært, hvis der ikke er hjælp andet end det, vi kan give af gode råd i patientforeningen. Jeg har stort set ikke arbejdet andet end hjemmefra i en del år,så meget svært at sige. A-kassen har skrevet, at jeg kun skal søge jobs i min region og kun fagrelevante ting heldigvis.

Der står i brochuren fra a-kasse, at der kan være begrænsninger i fht. hvad man kan søge i fht. ens sundhed, og der skal være realisme i ansøgningen. Koncernchef i ISS er nok ikke en mulighed at søge, medmindre mit CV var lidt pænere..

Korrekt. Det ersvært at skrive jobansøgninger, når man ikke passer ind og ikke er motiveret. Og også mangler energien, fordi man ikke er rigtig rask..

Kommunen raskmeldte mig en uge, før de skulle arbejdsprøve. De regnede med ressourceforløb var konklusionen (sagde de til mødet, men så ombestemte de sig!).

Ang. mulighederne tænker jeg, at man vel bare kan melde sig syg, når a-kassen bliver for meget og så få en lægeerklæring på det? Der er vel ingen karens som sygemeldt!

Desværre ville min læge ikke give mig en udredning på et arbejdsmedicinsk institut, da jeg allerede havde op til flere diagnoser og en funktionel lidelse, som det hedder. Virkelig useriøst og kan lige så godt opgive i fht. erstatning fra forsikringsselskabet med ulykkesforsikring.
treibbau er ikke logget ind   Besvar med citat