Se enkelt indlæg
Gammel 16-08-2017, 12:45   #28
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Jeg havde egentlig et godt møde.
Sagsbehandleren var interesseret i de kursusforslag, jeg kom med, men efter at have spurgt sin faglige overordnede, sagde hun, at det var for dyrt (23.400). Jeg synes at have læst et dobbelt så højt max...

Nå, Ud over kursus skal jeg nu i omvendt jobformidling....via aktører, som har forbindelser til virksomheder og kan matche mig og jobs under hensyn til mine skånebehov. Sikkert de mikro-fleksjobs, kommunen siges at kunne skaffe, hvis der er gåer 18 måneder uden succes.

Jeg er interesseret, fordi jeg er hunderæd for udsigt til en follkepension uden supplement, men så mange år uden brugsretten til at eget liv gør ingen stærkere.
Hvad jeg selv ville med mit liv, ligger og gør ondt.

Nu skal sagsbehandleren samle lægepapirer - men jeg er flad, sprød, med angst (har altid haft angst på arbejdspladser) og har det rigtigt skidt.

Nu kan jeg ikke få kontakt til lægen en måneds tid, så jeg vil skrive til ham, hvordan jeg har det.
Det har jeg skrevet til hende, for hun har kun set min velafbalancerede facade.

Jeg har mest lyst til at kaste mig ud i en ny pensionsansøgning. Foreløbig er der en kyndig, der vil se min sag efter for ulovligheder og syltning.
Hej Mukke.
du skriver at du er hunderæd for at se dig sig som folkepensionist uden supplement, og dermed må du mene, at du kan få lidt pensionsudbetaling, med dig, når du går på folkepension, samt ATP. hvis det lykkes at få et fleksjob.

Jeg skal lige læse loven igen, og så vender jeg tilbage om lidt.

På borger .dk er der en foreløbig udregningsmodel, men den bedste forklaring vedr. fleksjob og folkepension har jeg netop set på Ældresagens hjemmeside. Der er flere link, men den sidste er fra 2017 og her stå det hele detaljeret beskrevet ud i detaljer.

Overskriften er: Værd at vide.

P.s det var på ældresagens hjemmeside jeg fandt ud af , at der var noget der hed S. ftp. og de hjalp mig meget. Nu er jeg medlem igen, men jeg var ikke medlem dengang og alligevel hjalp de mig.

V.h. Vasen

Sidst redigeret af vasen; 16-08-2017 kl. 13:20.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat